جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ یونسکو، تصریح کرد: متاسفانه مسئولین دولتی سندی را امضا کردند که مغایرت آشکار با دین اسلام و مقدسات ما دارد و عزت عظمت ملت ایران را مورد تحقیر قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر خواهران با اشاره به  فرارسیدن انتخابات در جمعه هفته جاری گفت: باید براساس عقیده و ایمان، انتخابات را ابزاری برای رسیدن به اهداف عالی نظام بدانیم.

وی افزود: وظیفه ما این است که برای اعتلای دین و کلمه الله بکوشیم و رئیس جمهور منتخب نیز باید در این مسیر و در راستای رسیدگی به مستضعفان تلاش کند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ یونسکو، تصریح کرد: متاسفانه مسئولین دولتی سندی را امضا کردند که مغایرت آشکار با دین اسلام و مقدسات ما دارد.

نماینده ولی فقیه در قزوین  ادامه داد: این سند عزت ملت ایران را مورد تحقیر قرار می دهد و مردم و همه علما و روحانیون و طلاب باید در رابطه با این سند حقارت آمیز در جامعه تبیین نمایند.

حجت الاسلام  والمسلمین عابدینی بر حضور گسترده ملت ایران در انتخابات روز 29 اردیبهشت نیز تاکید کرد و عنوان داشت:  دشمنان و یاوه گویان در روز جمعه   خواهند دید که ملت ایران، همیشه پشتیبان این نظام اسلامی و رهبری بوده و حماسه بزرگی را رقم خواهد زد.

وی در پایان به اهمیت علم آموزی کرد و ابراز داشت: «عَنِ الصّادِقِ عليه السلام أَنَّهُ ذَكَرَ كُوفَةَ وَ قالَ: سَتَخْلُو كُوفَةُ مِنَ الْمُؤمِنينَ وَيَأْرِزُ عَنَهَا الْعِلْمُ كَما تَأرِزُ الْحَيَّةُ فىجُحْرها، ثُمَّ يَظْهَرُ الْعِلْمُ بِبَلْدَةٍ يُقالُ لَها قُم، وَيَصيرُ مَعْدِنا لِلْعِلْمِ وَالفَضْلِ حَتّى لايَبْقى فِى الاْرْضِ مُسْتَضْعَفٌ فىالدّينِ حَتَّى الْمُخَدَّراتِ فيالْحِجالِ وَذلِكَ عِنْدَ قُرْبِ ظُهُورِقائِمِنا. / امام صادق عليه السلام يادى از كوفه كرد و فرمود: كوفه بزودى از مؤمنان خالى مى شود، و علم از آن جمع مى شود همانطور كه مار در لانه اش جمع مى شود، سپس علم و دانش در شهرى كه به آن «قم» مى گويند، ظاهر مى شود، و آنجا مركز علم و فضيلت مى شود، تا جايى كه هيچ كس حتى خانمهاى خانه دار در دين مستضعف باقى نمى مانند واين نزديك ظهور قائم ما (حضرت مهدى عليه السلام) خواهد بود«.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha