جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی رسولی

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) همدان با اشاره به اهمیت ولایت پذیری رئیس جمهور و مدیران نظام، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه اطاعت امر رسول الله(ص) است.

حجت الاسلام علی رسولی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) در تمامی عمر خود طوری زندگی کرد که شهرت امین بودن را مردم به ایشان دادند، لذا ما باید سعی کنیم در انتخابابات فردی امین را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) و سیره مومنان بر تقوا بنا نهاده شده است ابراز داشت: مومن واقعی کسی است که خود را ملزم به تقوا می کند، از این رو اگر فردی در تبلیغات خود رعایت تقوا را نکرد، او نمی تواند برای مردم یک کشور به درستی تصمیم بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) همدان با اشاره به اهمیت ولایت پذیری رئیس جمهور و مدیران نظام، خاطرنشان کرد: با توجه به آموزه های دین مبین اسلام مسأله ولایت پذیری و ولایت مداری جزء ارکان شخصیتی افراد در تمامی امور است، چرا که تبعیت از ولایت فقیه اطاعت امر رسول الله(ص) است.

حجت الاسلام رسولی در ادامه با اشاره به معیار انتخاب اصلح تاکید کرد: از مهم ترین ملاک های انتخاب اصلح این است که ما با انتخابمان سبب خوشحالی و خرسندی دشمنان اسلام نشویم.

وی در پایان ابراز داشت: یکی از ویژگی های مومنان رسیدگی به محرومان است، ما باید فردی را برای مدیریت کشور انتخاب کنیم که هدفش رسیدگی به محرومان جامعه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha