جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسئول بسیج طلاب استان یزد

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد از برگزاری دوره آموزشی مبلغین و روحانیون ویژه ماه مبارک رمضان در یزد خبر داد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد؛ در خصوص کلاس های آموزشی طلاب بسیجی، گفت: این کلاس های از سال 1390 با شروع ماه مبارک رمضان در استان یزد اجرا می شود.

حجت الاسلام مجتبی داوودی به مباحثی که در این کلاس های مطرح می شود، اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته اساتید به بیان مسائلی همچون مسائل تربیت کودک ، تفسیر قرآن کریم و در سال قبل نیز خطرات فضای مجازی و ماهواره ای پرداختند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز با دعوت از اساتیدی از قم خطرات فضای مجازی و شبهات قرآنی ارائه خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این جلسات بینش سیاسی و بصیرت افزایی شرکت کنندگان بوسیله اخبار سیاسی که در سپاه الغدیر استان یزد تهیه می شود بالا خواهیم برد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد خاطر نشان کرد: افراد شرکت کننده در این جلسات با فراگیری اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار می گیرد آنها در مناطق مختلف استان ، خدمت مردم ارائه خواهند کرد و آنها را نیز نسبت به اتفاقات مختلف جامعه آگاه می کنند.

حجت الاسلام داوودی در پایان اظهار داشت: این دوره آموزشی به مدت 20 جلسه در ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه مصلی استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha