جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی شیرازی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه جوانان باید وصیت‌نامه امام(ره) را خط به خط بخوانند، گفت: مردم اجازه نمی‌دهند زمینه سلطه فکری و فرهنگی اجانب در کشور فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی شیرازی شامگاه دوشنبه در جمع طلاب و روحانیون استان به مناسبت قیام 15 خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را تشکیل دادند تا اسلام را به جهانیان بشناسانند.

وی افزود: کسی باورش نمی‌شد که شخصی که فقط در حوزه علمیه درس‌خوانده است بتواند یک نظام اسلامی دموکراسی به وجود بیاورد، لیکن از آنجا که این نظام منطبق با اراده الهی و اسلام شکل‌گرفته بود مخالفین نتوانستند در مقابل آن ایستادگی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: امام(ره) حکومت اسلامی را تشکیل دادند تا اسلام را به جهانیان بشناساند و در عصر ما هم امام خامنه‌ای با همان اراده قوی و صلابت و توکلی که امام به خدا داشت،  انقلاب را در همان مسیری که امام اراده کرده بود به پیش برده است.

وی افزود: با اینکه همان دشمنانی که در مقابل امام خمینی ایستادگی کردند الآن هم ایستادگی می‌کنند، ولی انقلاب اسلامی از اهدافش گامی به عقب برنگشته و این نشان می‌دهد که انقلاب از مسیر اصلی‌اش منحرف نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرازی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی متکی به آرای مردم، قدرتی قوی در منطقه است و قدرت‌های استکباری و در رأس آنان آمریکا اعتراف می‌کنند که نمی‌توانند جمهوری اسلامی را شکست دهند.

وی تصریح کرد: اینکه عده‌ای در درون کشور تصور می‌کنند و می‌گویند ما بدون آمریکا قادر به اداره کشور نیستیم از سال‌های آغازین انقلاب هم این مباحث بوده است، اما شما می‌بینید که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و با امضای برخی اسناد از سوی برخی اشخاص، اجازه نمی‌دهند که زمینه سلطه فکری و فرهنگی اجانب در کشور فراهم شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه جوانان باید وصیت‌نامه امام(ره) را خط به خط بخوانند، گفت: جوانان بدانند که جمهوری اسلامی خواهد ماند و پرچم کاخ سفید را به زیر خواهد کشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha