جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا غلامی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین با تاکید بر این که داعش همانند حیوان درنده به جان انسان ها افتاده است، گفت: حمله برق آسای موشکی سپاه پاسداران علیه داعش، نمایش گوشه ای از توانمندی های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بود.

ماموستا عادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز ایران به قدرتی منطقه ای و حتی جهانی تبدیل شده است، تا جایی که در خاورمیانه از نظر امنیت بی نظیر است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین در ادامه با اشاره به اینکه عمر گروه های تروریستیی و تکفیری در منطقه رو به افول است، افزود: داعش و دیگر گروه های تفکیری به خیال خام خود با چند حمله تروریستی کور می توانند امنیت این نظام را خدشه دار کنند، ولی موضوع بالعکس شد و دیروز دیدیم که سپاه همیشه قهرمان چگونه جواب این جنایتکاران انسان نما را داد.

وی افزود: داعش نه تنها برگرفته از دین اسلام نیست، بلکه همانند حیوانی درنده به جان انسان ها افتاده است و به هیچ قانون و قواعدی پایبند نیست و هرکس را به خیال خود مخالف ببیند به قتل می رساند.

ماموستا غلامی با تاکید بر اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریستهای تکفیری در دیرالزور تنها گوشه ای از قدرت نظامی ایران بود، تاکید کرد: تروریستها به خیال خام خود ایران همانند کشورهای عراق و سوریه و دیگر ممالک عربی هستند که با کوچکترین ناامنی شیرازه آن از هم می پاشد، در حالی که این عملیات های کور تروریستی در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی نه تنها مشکلی را ایجاد نکرد بلکه باعث تقویت روحیه یکپارچکی بین اهل سنت و اهل تشیع گردید.

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع تروریستی برای منطقه و دشمنان این نظام حامل پیام مهمی بود و آن اینکه هر کشوری که بخواهد ایران را تهدید کند به سرنوشت نامعلومی دچار خواهد شد.

ماموستا غلامی تاکید کرد: حمله برق آسای موشکی نیروهای سپاه پاسداران به داعش نمایش گوشه ای از توانمندی های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha