جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
داعش

حوزه/ در بیانیه حوزه علمیه استان کرمانشاه آمده است که استکبار برای به فراموشی سپرده شدن مسئله مهم قدس شریف، عده ای ددمنش و جنایتکار را در قالب داعش و النصره و... وارد صحنه بازی کرده است و با این مسئله به دنبال منحرف کردن افکار مسلمان از موضوع اصلی که همان آزادی قدس شریف می باشد، است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه؛ مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس از مردم شریف استان برای حضور پرشکوه در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

در این بیانیه آمده است: سالیان درازی است که اولین قبله گاه مسلمین جهان در چنگال سیاه دژخیم اسیر است و این مکان مقدس در مهجوریتی تاریخی دوران خود را سپری می کند.

درد مسجد الاقصی، درد و آلام هر مسلمان و آزادیخواهی در جهان است. این مکان مقدس قربانی فریب خوردگانی شد که سازش را بر عزت مسلمین ترجیح دادند و امروز به عینه می بینیم که غاصبان قدس شریف چه اهانت هایی که به این مکان مقدس و مردم فلسطین نمی کنند.

امروز دنیای استکبار برای به فراموشی سپرده شدن مسئله مهم قدس شریف، عده ای ددمنش و جنایتکار را در قالب داعش، النصره و... وارد صحنه بازی کرده است و با این مسئله به دنبال منحرف کردن افکار مسلمان از موضوع اصلی که همان آزادی قدس شریف می باشد، است.

امروز درگیری های منطقه دست ساخته آمریکا و صهیونیسم است، زیرا آنان به خوبی می دانند که آرامش در منطقه خاورمیانه  و در نظام های اسلامی؛ مساوی با آزادی و از بند رها شدن اولین قبله گاه مسلمین جهان است، لذا نباید فریب این بازی های سخیف و ناجوانمردانه و جنگ های نیابی دشمنان دین خدا را بخوریم.

همگان می دانیم که سالیان سال است که مردم مظلوم فلسطین زیر آماج سنگین ترین تهاجمات رژیم غاصب اسرائیل هستند، اما افسوس که جوامع اسلامی به ویژه کشورهای عربی، خفت را به جان خریده و به مصلحت خود می اندیشند و بس...

آنگاه که پیر جماران با نفس قدسی خود فرمودند «اسرائیل یک غده سرطانی» است، مسلمانان باید معنای این سخن را می فهمیدند که الان که رژیم غاصب اسرائیل در حال گسترش و از بین بردن نمادهای اسلامی است.

امروز رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی با فراغ بال و چراغ سبز غرب و مدعیان دورغین حقوق بشر به دنبال نیات و خواسته های شیطانی خود است و این فاجعه در اسلام معلول سرخوردگی و اهمال دولت های اسلامی است.

حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن حمایت قاطع خود از جبهه مقامت اسلامی برای آزاد سازی قدس شریف، امیدوار است روز جمعه طنین فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر آمریکا» کاخ های جور و ستم را به لرزه درآورد. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha