جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه خراسان شمالی

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی در پی حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، در پیامی مشترک از حضور باشکوه و گسترده مردم قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، متن پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی و محمدرضا صالحی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
به فضل الهی بار دیگر مردم مؤمن و ولایتمدار خراسان شمالی با حضوری آگاهانه ،ارزشمند و انقلابی، همراه و همگام با خروش ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان جهان ،حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشته و فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و اقتدار و صلابت مسلمانان را در حمایت از انتفاضه و قدس شریف به رخ اشغالگران و حامیان آن‌ها کشیدند.
بی‌تردید این حضور عظیم و حماسه باشکوه ، نشان از دریافت عمق پیام و تدبیر تاریخی
 حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)  و نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام نسبت به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی ،تروریست‌های تکفیری و حامیان آن‌ها هست.    
 
بر خود لازم می‌دانیم از مردم شریف، بزرگوار و صمیمی استان در همه شهرستان‌ها که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، تشکر نموده و از خداوند متعال سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر امت اسلامی و آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم غاصب اسرائیل مسئلت می‌نماییم.     

انتهای پیام/ 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha