جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت عباسیان

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در طرح نشاط معنوی، بیش از هزار و ۶۸۵ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۶۶۰ نفر دانش آموزان پایه دبستان، ۵۰۰ نفر دانش آموز پایه راهنمایی و ۵۲۵ نفر دیگر دبیرستانی می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام آیت عباسیان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فصل تابستان اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فرا می رسد، لذا می طلبد مسئولان فرهنگی در این باره، برنامه زیری های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در این برهه خاص از زمان بسیار حساس و کلیدی است، تاکید کرد: در این سه ماهه تابستان مسئولان فرهنگی و مذهبی باید به طریقی برنامه ریزی کنند که جوانان به سمت معنویات کشیده شوند و به فرموده مقام معظم رهبری، بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در بیش از 11 بقاع متبرکه استان کرمانشاه، طرح نشاط معنوی برگزار می شود که فرصت ثبت نام در این کلاسها به مدت یک هفته از دهم تا هفدهم تیرماه جاری بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در طرح نشاط معنوی بیش از هزار و 685 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 660 نفر دانش آموزان پایه دبستان، ۵۰۰ نفر دانش آموز پایه راهنمایی و 525 نفر دیگر دبیرستانی می باشند.

حجت الاسلام عباسیان تاکید کرد: این طرح در 45 روز انجام می گیرد که برای بهینه سازی طرح 13 مبلغ از استان قم و 8 روحانی و 30 مربی کمکی از خود استان در این برنامه شرکت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha