جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مجتبی داوودی / مسئول بسیج طلاب استان یزد

حوزه/ حجت الاسلام داودی به موضوع برگزاری حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه باید در زمینه افزایش محتوای حلقه های صالحین بسیج اقدام و این برنامه را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مجتبی داودی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد، در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه شهید مطهری بسیج طلاب اردکان، گفت: بسیج طلاب رهبری اقشار مختلف بسیج را برعهده دارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد، ادامه داد: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در زمینه حوزه انقلابی، در استان یزد کارهای بسیار خوبی انجام شده که اثرات آن  قابل مشاهده است.

وی با اشاره به خدمات بسیج، خاطر نشان کرد: با راه اندازی شبکه شباب در سطوح مختلف بسیج، اخبار و تحلیل های سیاسی به صورت روزانه توسط پایگاه ها در اختیار بسیجیان قرار می گیرد.

حجت الاسلام داودی در ادامه به موضوع برگزاری حلقه های صالحین و اهمیت آن پرداخت و ابراز داشت: حوزه های علمیه باید در زمینه افزایش محتوای حلقه های صالحین بسیج اقدام و این برنامه را مدیریت کنند.

وی، حضور طلاب و روحانیون را در برنامه اردوهای راهیان نور مهم دانست و گفت: در این زمینه باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا حوزویان ضمن شرکت در این اردوها، از ظرفیت آن برای معنویت افزایی در جامعه استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد، عنوان داشت: باید به افزایش دانش سیاسی و بصیرتی طلاب و همچنین فعالیت های ورزشی و تفریحی آنها توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha