جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به اینکه دانش آموزان، مدیران، مسئولین و متصدیان آینده نظام هستند، گفت: داشتن روحیه بسیجی و بسیجی اندیشیدن و عمل کردن، تکامل یافته ترین روش جهاد و انقلابی گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج سازندگی و گروه های جهادی سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: فعالیت های جهادی و زحماتی که شما در بسیج سازندگی می کشید، تجلی فرهنگی و هدایتی زیادی بر جامعه پیرامونی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر پیوست فرهنگی در پروژه های سازندگی، افزود: باید یک سیاست راهبردی طراحی شود که هر کار سازندگی انجام می شود یک پیوست فرهنگی جامع در کنار آن باشد.

وی با بیان اینکه در عرصه کار و تلاش های جهادی، از تمدن مقدمی، استفاده و عبور کنید، اظهار داشت: در عرصه بسیج سازندگی، گذشته از اینکه باید نگاه تمدنِ ابزاری و مقدمی داشته باشید، هدف اصلی، باید بخشِ تمدنِ اصالی و حقیقی باشد.

رئیس شورای حوزه علمیهبوشهر تصریح کرد: اگر دانش آموزان در فضای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین قرار گیرند، نگاه جامعه شناسانه آنان متفاوت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان، مدیران، مسئولین و متصدیان آینده این نظام خواهند بود، افزود: داشتن روحیه بسیجی و بسیجی اندیشیدن و عمل کردن، تکامل یافته ترین روش جهاد و انقلابی گری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: بسیج دانش آموزی برای دانش آموزان یک نعمت است که هم فرهنگ دینی و جامع دانش آموزی را ارائه می‌دهد و هم خط مقدم و سد محکم در مقابل تهاجم فرهنگی به حوزه دانش آموزی است.


حجت الاسلاموالمسلمین صفایی بوشهری در ادامه تأکید کرد: وظیفه اصلی بسیج دانش آموزی، مهندسی تربیت دانش آموزان به سمت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های اعتقادات، رفتار، اخلاق و بصیرت و مجاهدت های به موقع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha