جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی

حوزه/ حجت الاسلام سبحانی با بیان اینکه دور شدن روحانیون از فضای مجازی توجیه پذیر نیست، گفت: مبلغان باید تبلیغ دین در این فضا را با جدیت دنبال کنند و با پاسخ های متقن و راسخ مخاطبان بویژه نسل جوان را قانع کنند.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان با تاکید بر ضرورت تبلیغ دین در فضای مجازی، گفت: مبلغان باید با حضور مستمر،آگاه و هدفمند از فضای مجازی برای گسترش و اشاعه آموزه های ناب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) استفاده کنند .

وی با بیان اینکه دور شدن روحانیون از فضای مجازی توجیه پذیر نیست، بیان داشت: مبلغان باید تبلیغ دین در این فضا را با جدیت دنبال کنند و با پاسخ های متقن و راسخ مخاطبان بویژه نسل جوان را قانع نمایند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) کوهدشت با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فضایی گسترده جهت تبلیغ و تبیین آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) است، خاطر نشان کرد: روحانیون و طلاب باید از این امکانات جهت تبلیغ و نهادینه سازی اندیشه ها،ارزشها  و آرمان های انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام سبحانی، ایجاد خلاقیت و نوآوری تبلیغ در فضای مجازی را از وظایف مهم روحانیت و طلاب دانست و اظهار داشت: طلاب و مبلغانی که قصد ورود به تبلیغ در فضای مجازی را دارند باید با مطالعه و اگاهی از مسائل دینی و اوضاع روز جامعه وارد این عرصه شوند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ در فضای مجازی از وظایف و رسالت های روحانیون است گفت:مبلغان باید در فضاهایی تبلیغ نمایند که مردم حضور دارند و یکی از این فضاها که مردم بصورت گسترده حضور دارند فضای مجازی است .

 امام جمعه موقت کوهدشت در پایان بر حضور آگاهانه طلاب و مبلغان در فضای مجازی تاکید کرد و بیان داشت:مبلغان برای تبلیغ در فضای مجازی باید متناسب با سن و آگاهی مخاطبان پاسخگوی سؤالات و شبهات باشند .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha