جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شماره ۵۱۸ افق حوزه

حوزه/ پانصد و هجدهمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزه" مطالبی چون: «گزارشی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی»، «گزارشی از همایش مشترک مدیران حوزه و مسئولان بسیج طلاب»، «گزارشی از اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور»، «دیدار مسئولان ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با علما» و ... به چشم می خورد.

همچنین «نوشتاری از انجمن علمی تعلیم و تربیت حوزه درباره برنامه آموزش 2030»، «اخباری از انتصابات جدید در جامعه المصطفی(ص) العالمیه و رسانه حوزه»، «نوشتاری از حضرت آیت الله صافی گلپایگانی درباره نقش امام رضا(ع) در ارتقاء و تقویت تشیع در جهان» و «اخبار دیدار آیت الله خاتمی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار با مسئولان رادیو معارف» از دیگر عناوین منتشر شده در این شماره افق حوزه است.

افق خانواده نیز با عناوینی همچون: «تقسی وظایف بین پدر و مادر»، «چگونه اخلاق همسرمان را مدیریت کنیم؟»، «مدیریت تعطیلات تابستانی فرزندان» و «نگاهی به زندگی مبارک امام هشتم(ع)»، «شایع ترین مسمومیت ها در فصل گرما» و ... ضمیمه هفته نامه افق حوزه است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه افق به نشانی  www.ofoghhawzah.ir  در دسترس کاربران قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha