جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قائمشهر

حوزه/ سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و رعایت نکات اخلاقی در سیره معصومین علیهم السلام ، تضمین کننده سلامت و حفظ بنیان خانواده است.


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم زهراپور استاد حوزه خواهران مازندران در کارگاه آموزشی ارتقاء توان تبلیغی طلاب با محوریت سبک زندگی دینی  در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) قائمشهر بیان کرد:  زن منشا اصلی بقاء و کلید حفظ بنیان خانواده است که برای حفظ این جایگاه مهم باید به دنبال ارئه راهکارهای موثر و مفید باشیم.

وی ادامه داد: زن نوعی هنرمند و از نظر عاطفی قدرتمند است و می تواند با هنر خود بنیان خانواده را حفظ و از فروپاشی آن جلوگیری نماید.

استاد حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: بسیاری از طلاق هایی که در جامعه صورت می گیرد، به دلیل عدم آگاهی خانمها از نکات لازم و ضروری زندگی زناشویی مانند چگونگی رفتار با همسر و فرزند و همچنمین عکس العمل به موقع و صحیح است، و اگر خانم ها این نکات را ندانند، نمی توان انتظار خانواده ای سالم و پویا را داشت.

وی اظهار کرد: ممکن است یک خانم در طول یک زندگی بعد از سی سال، نکات مهم را بشناسد؛ اما با آگاهی داشتن از این مطالب آموزنده، روند تنش زای سی ساله به کمتر از پنج سال اول زندگی کاهش پیدا کرده و باقی عمر،زندگی شیرینی خواهند داشت.

زهرا پور خاطرنشان کرد؛ بسیاری از نکات تربیتی و اخلاقی که باعث بر پا ماندن بنیان خانواده و الفت و محبت روز افزون افراد خانواده نسبت به هم می شوند را می توان در سیره اهل بیت جستجو کرد.

وی تصریح کرد: سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و نکات اخلاقی که در سیره معصومین علیهم السلام وجود دارد، راهکارهایی هستند که می توان با استفاده از آنها سلامت خانواده و جامعه را تضمین نمود.


انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha