جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 422893
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
آیت الله قره باغی

حوزه/ کارگردان و تهیه کننده مستند آِیت الله قره باغی از علمای آذربایجان غربی، گفت: تولید مستند این شخصیت فاخر موجب آشنایی بیشتر مردم با چهره شاخص علمی ایشان می شود.

رامین اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان کیفیت مراحل تولید مستند آیت الله علی اکبر غفاری قره باغی، اظهار داشت: این مستند در دو بخش 35 دقیقه ای با به تصویر کشیدن دوران کودکی، جوانی و میانسالی به همراه فعالیت های موثر ایشان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و خبرگان رهبری در زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی در قالب تصاویر آرشیو، فایل های صوتی و بازسازی دوره های مختلف همچون تحصیل در حوزه علمیه و سایر تحرکات موثرشان نمایش داده خواهد شد.

وی افزود: آیت الله قره باغی جزء چهره های فاخر حوزوی است که متاسفانه در پرداخت به ابعاد شخصیتی ایشان از طریق رسانه ملی کوتاهی شده است که امیدواریم با ساخت این مستند بتوانیم گوشه هایی از مجاهدت های این عالم خطه آذربایجان را به همت صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از دریچه تلوزیون به مردم بیشتر بشناسانیم.

کارگردان و نویسنده مستند آیت الله قره باغی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی در طول عمر پرکت خویش با ایجاد صندوق خریه علاوه بر فعالیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی و دینی توانسته بود در بخش بهداشت و درمان و کارهای خیریه موثر واقع شود .

 اصغری افزود: گفتگو با آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و بزرگان روستای قره باغ که زادگاه این عالم بزرگوار محسوب می شود و همچنین گفتگو با علمای حوزه  قم و تهران در بیان خاطرات و ابعاد شخصیتی آیت الله قره باغی از جمله بخش های این مستند است.

گفتنی است، مستند آیت الله قره باغی اوایل شهریورماه جاری به مرحله تولید و در اواسط پاییز در رسانه ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha