جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار طلاب با امام خامنه ای

حوزه/ طلاب حوزه علمیه استان تهران، فردا دوشنبه با امام خامنه ای دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، طلاب و مبلغان حوزه علمیه استان تهران، فردا دوشنبه ششم شهریور ماه، در حسینیه امام خمینی(ره) با امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

در این جلسه، جمعی از مسئولان، مبلغان و طلاب حوزه علمیه استان تهران، دیدگاه‌های خود را درباره وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور و چشم‌انداز و برنامه‌های حوزه‌های علمیه، بیان می‌کنند.

پس از اتمام اظهار دیدگاه‌ها، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای سخنرانی خواهند کرد.

شایان ذکر است: حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته (25 اردیبهشت 95) در دیدار جمعی از مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه تهران، «هدایت فکری و دینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی» را سه وظیفه عمده روحانیت برشمردند و تأکید کردند: طلاب باید با کسب صلاحیت‌ها و آگاهی‌های لازم، در دنیای متفاوت امروز خود را برای ایفای مسئولیت‌های تعیین کننده در جامعه آماده کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با توصیه به طلاب برای قدر دانستن ارزش‌ها و مسئولیت‌های طلبگی افزودند: اگر همه تخصص‌های مورد نیاز یک جامعه به بهترین شکل وجود داشته باشد اما جامعه، دینی نباشد، آن ملت در دنیا و آخرت دچار خسران و مشکلات واقعی خواهد بود و این مسئولیت عظیم یعنی تبدیل جامعه به جامعه‌ای دینی، بر عهده علما و روحانیت و طلاب است. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha