جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سجاد کریمی

حوزه/ طلاب و روحانیون مبلغ و مبلغه باید همانند ۸ سال دفاع مقدس که جنگ سخت بود امروز نیز در صف مقدم جبهه جنگ نرم حضور داشته باشند و در فضای مجازی شبهات طراحی شده را پاسخ گویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه به مناسبت ایام عزای حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام  و هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی در  مدرسه علمیه «نرجسیه» خواهران شهرستان سنقر، با سخنرانی مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سجاد کریمی ضمن تسلیت ایام عزای سید الشهدا(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس، با بر شمردن شاخصه های انقلابی گری از دیدگاه مقام معظم رهبری، بر لزوم انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه تأکید کرد و اظهار داشت: انقلاب تا زمانی تدوام پیدا خواهد کرد که حوزه ها انقلابی بمانند و انحراف حوزها از مسیر انقلابی موجب به بیراهه کشیده شدن انقلاب می شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه عنوان داشت: امروز تمام هم و غم دشمن این است که اسلام ناب را از بین ببرد و به جای آن اسلام امریکایی وانگلیسی را معرفی کند و به جوامع اسلامی بقبولاند.

وی در پایان الگو های دفاع مقدس را برای امروز نیز مناسب و کارآمد دانست و گفت: طلاب و روحانیون مبلغ و مبلغه باید همانند 8 سال دفاع مقدس که جنگ سخت بود امروز نیز در صف مقدم جبهه جنگ نرم حضور داشته باشند و در فضای مجازی شبهات طراحی شده را پاسخ گویند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha