جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان ایلام  در مدرسه علمیه الهادی(ع) سرابله

حوزه/ مدیر و معاونان حوزه علمیه استان ایلام با حضور در مدرسه علمیه الهادی(ع) سرابله، مسائل و مشکلات این مدرسه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان ایلام با حضور در مدرسه علمیه الهادی(ع) سرابله، مسائل و مشکلات این مدرسه را مورد بررسی قرار دادند و در جمع طلاب و اساتید این مدرسه، علاوه بر ارائه توصیه‌های لازم آموزشی و تهذیبی، به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

حجت‌السلام و المسلمین وعد مرادبیگی در جمع طلاب این مدرسه، بر ضرورت اخلاق مداری، رعایت زی طلبگی و الگو گرفتن از سیره علما و بزرگان تاکید کرد.

وی طلاب را به جدی‌گرفتن درس و بحث توصیه کرد و گفت: شرط تأثیرگذاری در جامعه، افزایش علم و اخلاق است و اگر درس و مباحثه علمی با تقوا، همراه شود، قطعاً جامعه علمی، مذهبی و اخلاقی ما که روحانیت نامیده می‌شود، آینده‌ای به مراتب بهتر از امروز خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان همه طلاب جوان را به رعایت تقوا، ورع و انس با قرآن توصیه کرد.

گفتنی است، مدرسه علمیه الهادی(ع) سرابله با قریب به 50 طلبه در مقطع سطح یک، از مدارس موفق و رو به رشد استان ایلام است که توانسته با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی، به یک پایگاه فرهنگی در این شهرستان تبدیل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha