جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کنت کن لوچ

حوزه/ کن لوچ، فیلمساز بریتانیایی، در حالی که به دلیل نمایش فیلمش در سرزمینهای اشغالی توسط اسرائیل، مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، تمامی درآمدهای حاصل از نمایش آخرین فیلمش (من، دانیل بیلک) در مراکز اسراییلی را به منظور حمایت از مبارزه فلسطینیان برای آزادی، عدالت و برابری ، به جنبش ضد صهیونیستی BDS اهدا کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ کن لوچ، فیلمساز بریتانیایی، در حالی که به دلیل نمایش فیلمش در سرزمینهای اشغالی توسط اسرائیل، مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، تمامی درآمدهای حاصل از نمایش آخرین فیلمش (من، دانیل بیلک) در مراکز اسراییلی را به منظور حمایت از مبارزه فلسطینیان برای آزادی، عدالت و برابری ، به جنبش ضد صهیونیستی BDS اهدا کرد و مورد تقدیدر این جنبش قرار گرفت. BDS بزرگترین ائتلاف جامعه مدنی فلسطین است.

کنت "کِن" لوچ کارگردان سینما و تلویزیون اهل انگلستان است که دوبار موفق به دریافت نخل طلای جشنواره فیلم کن شده؛ یک بار در سال ۲۰۰۶ برای فیلم بادی که کشتزار جو را تکان می‌دهد، و یک بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم من، دانیل بلیک. فیلم دیگرش، قوش، در نظرسنجی بنیاد فیلم بریتانیا رتبه هفتم از ۱۰۰ فیلم برتر بریتانیایی قرن بیستم را به‌دست‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha