جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهرارا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: عملیات اصلی دشمن امروز در فضای مجازی است و امروز رژیم صهیونیستی نه تنها در فضای مجازی با زبان فارسی تولید محتوا می کند، بلکه عملیات میدانی می کند، تاکید کرد: باید برای مقابله با هجمه برنامه ریزی مدون داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  اسدالله مهر آرا، امروز در کارگاه بررسی آسیب های فضای مجازی، در مدرسه صالحیه قزوین، به تاثیر گذاری فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز همان گونه که از مرزهای زمینی و هوایی حراست می کنیم، باید به فکر حملات دشمن در فضای مجازی و رسانه ای باشیم و این مسئله با آگاه سازی امکان پذیر است.

وی با بیان این که دشمن با دین و اعتقاد ما سر کار دارد و در تلاش است تا مردم را از دین تهی نماید و ازرشهایشان را بگیرد، افزود: دشمن چون باطل است و ریشه ندارد لذا زمانی که ما خوب عمل نکنیم، او فاتح میدان خواهد شد و فضای مجازی یکی از عرصه هایی است که در صورت عملکرد ناصحیح ما، دشمن پیروز می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است و امروز به گونه ای است که همه امکانات گذشته در یک گوشی تلفن همراه تجمیع شده است.

حجت الاسلام  مهر آرا بادامه داد: برای مقابله با هجمه های دشمن، ابتدا باید هم افزایی داشته باشیم در قدم بعدی در جهت به روز شدن خود و امکانات و روش ها اقدام نمود و در نهایت  بر تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در کف جامعه متمرکز شویم.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین با اشاره به این که امروز نقشه دشمن حمله کردن به اعتقادات ماست و مهم‌ترین راه نفوذ فضای مجازی است، اظهار کرد: با نگاهی به فضای مجازی متوجه بسیاری از حرکات زشت  و ناپسند خواهیم شد و اگر براین باور درونی جنگ با دشمن اعتقاد پیدا کردیم که باید تدابیری اندیشید.

حجت الاسلام  مهرا را تصریح کرد:  فضای مجازی با رشد روزافزون و اعجاب آوری تغییرات گسترده ای را در زندگی همه ما به وجود آورده و حتی سبک زندگی ما را نیز تغییر داده است.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی نه تنها در فضای مجازی با زبان فارسی تولید محتوا می کند، بلکه عملیات میدانی می کند، تاکید کرد: باید برای مقابله با هجمه برنامه ریزی مدون داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha