جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مطهری

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی از بررسی آسیب ‌های مهم و موانع تبلیغ در هشتمین اجلاسیه علمای بلاد این منطقه خبر داد.

حجت ‌الاسلام احمد مطهری اصل مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به برگزاری هشتمین اجلاسیه علمای بلاد شمالغرب کشور به میزبانی تبریز، از برگزاری جلسات کمیسیون حوزه و روحانیت این اجلاسیه خبر داد و ابراز داشت: اعضای کمیسیون حوزه و روحانیت هشتمین اجلاسیه علمای بلاد منطقه شمالغرب کشور متشکل از ائمه جمعه و مدیران مدارس و اساتید حوزه‌ های علمیه هستند.

وی با اشاره به جمع بندی نظرات کمیسیون حوزه و روحانیت ادامه داد: عمده نظرات کمیسیون این است که می ‌خواهند آسیب ‌های مربوط به این منطقه در حوزه روحانیت را بدانند و به‌ وسیله طرح در این اجلاسیه گامی در راستای حل آن ها بردارند.

حجت‌الاسلام مطهری اصل همچنین عنوان کرد: این کمیسیون پیرامون آسیب ‌های مهم و موانع تبلیغ در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل به جمع‌ بندی رسیده‌ است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: انتظار ما از علمای شرکت ‌کننده در جلسه کمیسیون اجلاسیه این است که مشکلات پیش روی مدارس علمیه و تبلیغ دین در منطقه شمالغرب کشور را همراه با ارائه راهکار بیان کنند.

گفتنی است، هشتمین دوره اجلاسیه علمای بلاد منطقه شمالغرب کشور با حضور علمای استان ‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در تبریز برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha