جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نصیرایی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان این که آموزش مجازی در حوزه هم مورد توجه است، گفت: نمی توان نسبت به آموزش مجازی بی تفاوت بود و در حوزه‌های علمیه برای افرادی که امکان حضور در کلاس ندارند، این امکان دنبال می‌شود.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند، با اشاره به تاکید و دغدغه رهبر معظم انقلاب برای تحول در حوزه‌های علمیه، گفت: در حوزه خراسان قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی با اشاره به اجرای نظام جامعه جدید آموزشی حوزه خراسان، افزود: در این نظام جامع تغییراتی در منابع درسی و آموزشی به وجود آمده و افرادی که با مدرک دیپلم، سیکل و بالاتر وارد حوزه می‌شوند، یک روند آموزشی را طی نخواهند کرد که یک گام مهم در عرصه تحول در حوزه می باشد.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به این که از سطح یک تا سطح سه در مدارس علمیه خراسان جنوبی طلبه وجود دارد، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی به دلیل وجود حوزه‌های علمیه از سالیان دور مردمانی متدین و انقلابی داشته و کمترین جرم و جنایت را در کشور دارد.

لزوم توجه به آموزش های مجازی

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان این که آموزش مجازی در حوزه هم مورد توجه است، افزود: نمی توان نسبت آموزش مجازی بی تفاوت بود و در حوزه‌های علمیه برای افرادی که امکان حضور در کلاس ندارند، این امکان دنبال می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه با بیان این که همه گرفتاری ها و مصیبت هایی که در جهان وجود دارد، به دلیل داشتن علم بدون تقوا و ایمان است، اظهار کرد: علمی که در کنار آن ایمان جامعه پیشرفت نکند، بلای جان مردم است، براین اساس تقویت حوزه‌های علمیه و روحانیت به معنای پیشرفت در عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و امنیت است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha