جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان - سمنان

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا عامل بیداری جامعه است، گفت: وحدت و همبستگی مسلمانان در اربعین حسینی دشمن هراسی ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار داشت: اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا یکی از بزرگ‌ترین اجتماع و تجمع مسلمانان در جهان محسوب می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی تأثیرات شگفتی در بعد معنویتی انسان را به دنبال دارد و انسان را در بعد معنوی تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا عامل بیداری جامعه است، گفت: وحدت و همبستگی مسلمانان در اربعین حسینی دشمن هراسی ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام رستمیان خاطرنشان کرد: دشمنان از جریان به راه افتاده در اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا در وحشت و اضطراب قرارگرفته‌اند و ترس آن‌ها را فراگرفته است و از این وحدت، همبستگی و همدلی و همراهی و اتحاد مسلمانان با یکدیگر هراس دارند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای علیه اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا همواره بی‌نتیجه و بی‌تأثیر بوده است، تصریح کرد: تلاش دشمنان در راستای تضعیف و یا تخریب جایگاه این پیاده‌روی همیشه ابتر باقی‌مانده است و به‌واسطه عظمت سیدالشهدا (ع) هر روز بیش از گذشته به تعداد محبان و زائران پیاده‌روی در اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha