جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در پیامی، وقوع حادثه زلزله در استانهای غرب کشور به ویژه کردستان و کرمانشاه و جان باختن عده ای از هموطنان را به مردم این استان ها تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در پیامی، وقوع حادثه زلزله در استانهای غرب کشور به ویژه کردستان و کرمانشاه و جان باختن عده ای از هموطنان را به مردم این استان ها تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: هیچ بلا و مصیبتی فقط برای دیگران نیست، چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد. این دیگرگونی ها و زیر و روشدن، میزان و معیاری فراگیر برای شناخت جوهره آدمیان است؛ چه آنهایی که در بلا افتاده اند و چه آنهایی که شاید این بلاها هستند.

حال که دیشب مشیت الهی بر این تعلق گرفته که تعدادی از هم وطنان عزیزمان در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه جان خویش را از دست دهند، ضمن علو درجات و غفران الهی برای این عزیزان سفر کرده و شفای عاجل برای مصدومان، مراتب تسلیت خویش را اعلام داشته و برای بازماندگان و خسارت دیدگان از درگاه خداوند منان صبر و اجر خواستاریم و اکنون، چشم دنیا منتظر خلق لحظه های زیبای همراهی و همدلی تمام کشور برای خدمت به آسیب دیدگان و چشمان زلزله زده هموطنان عزیزمان است.

حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha