جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع)

حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی از اعزام کاروان زائران مرقد مطهر امام رضا (ع) متشکل از طلاب و روحانیون اهل سنت این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به اعزام کاروان زائران روحانیون اهل سنت استان به مشهد مقدس، اظهار داشت: تعداد ۸۰ نفر از طلاب و علمای اهل سنت خراسان شمالی عازم مشهد مقدس شدند.

وی، هدف از این اعزام را تقویت و ترویج فرهنگ معنویت بین مذاهب مختلف جامعه و تجدید بیعت دوباره با ائمه اطهار(ع) عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدی، همدلی و وفاق بین علمای شیعه و اهل سنت را مهم‌ترین پیام این اردوهای زیارتی دانست و افزود: امروز دشمنان اسلام با ایجاد و حمایت از گروهک‌های تکفیری و داعشی و کشتار مسلمانان، به دنبال اسلام هراسی و تخریب اسلام هستند تا گرایش رو به افزایش مردم جهان به سمت این دین روحانی را کاهش دهند.

وی با تمجید از اعزام کاروان‌های زیارتی طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی به مشهد مقدس، گفت: این حرکت‌ها نماد وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت در ایران اسلامی و خاری در چشم دشمنان است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی، حضور این طلاب و روحانیون در این سفر زیارتی با هدف نشان دادن عشق و ارادت روحانیون و مردم بزرگوار اهل سنت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت رضا (ع) و زیارت آن امام بزرگوار است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha