پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تویسرکان مرتضی موحدی.jpeg

حوزه/ حجت الاسلام موحدی گفت: همه مردم اعم از مسئول و غیر مسئول باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر آتش به اختیار عمل کرده تا جامعه در مسیر کمال حرکت کند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن نیروهای ارزشی و انقلابی ابراز داشت: آتش به اختیار آن است که در عرصه انجام واجبات دینی و دفاع از ارزش های والای اسلامی نیاز به هیچ دستوری نیست.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مصداق های آتش به اختیار، امر به معروف و نهی از منکر است که در این مسأله نباید جزئی نگر بود؛ چراکه امر به معروف و نهی از منکر باید در تمامی سطوح جامعه انجام شود.

حجت الاسلام موحدی گفت: همه مردم اعم از مسئول و غیر مسئول باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر، آتش به اختیار عمل کرده تا جامعه در مسیر کمال حرکت کند.

وی خاطر نشان کرد: از جمله مباحثی که جامعه امروز نیازمند اقدام آتش به اختیار همگان دارد، امر به مروف و نهی از نکری است که در جهت زدودن فساد ازجامعه و مسئولان باشد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان اظهار داشت: مواد مخدر، آلودگی فضای مجازی از جمله عرصه هایی است که ورود به هنگام عناصر ارزشی را می طلبد.

وی تصریح کرد: دشمن مواد مخدر و فضای مجازی را وسیله ای برای نابودی بنیان مهم خانواده و قتلگاهی برای جوانان میهن اسلامی ما قرار داده است که هوشیاری جمعی ملت ما را می طلبد.

حجت الاسلام موحدی بیان داشت: این مردم هستند که می توانند از سد همه مشکلات گذر کرده و با همکاری آن ها برنامه ها با قدرت انجام می شود لذا برای اجرایی شدن مساله آتش به اختیار هم حمایت مردمی لازم است.

وی در پایان افزود: رسالت علما و روحانیون در عصر حاضر جریان سازی در بین اقشار جامه مبنی بر مساله مهم آتش به اختیار است، که به دفاع درست از ارزش ها ی اسالم و انقلاب منتهی شود.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha