شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: «آتش به اختیار» یعنی اینکه طلاب، اساتید دانشجویان و تمامی اقشار جامعه گفتمان انقلاب و رهبری را اجرا کنند، بدون اینکه از ارگانی بخش نامه و یا از سازمانی دستورالعملی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار اظهار داشت: امروز وضعیت فرهنگی جامعه نسبت به سالهای گذشته از بسیاری جهات تغییر کرده است که این خود معلول افزایش و تنوع وسایل ارتباط جمعی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار ادامه داد: به همین منظور امام خامنه ای به دقت این امور را مدنظر و رصد می کنند و به خوبی می دانند که دشمنان جنگ رسانه ای علیه این انقلاب و نظام اسلامی را از مدتها پیش آغاز کرده اند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به اینکه هر کسی در جای خود مسئول است که نسبت به وضعیت فرهنگی جامعه حساس باشد، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی هایی که داشته اند، مقوله «آتش به اختیار» را بیان نموده اند، لذا همه مکلف به انجام منویات معظم له هستیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار اظهارکرد: «آتش به اختیار» یعنی اینکه طلاب، اساتید دانشجویان و تمامی اقشار جامعه گفتمان انقلاب و رهبری را اجرا کنند، بدون اینکه از ارگانی بخش نامه و یا از سازمانی دستورالعملی دریافت کنند.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر رعایت شئونات اسلامی و دینی در این مقوله، تصریح کرد: در بحث آتش به اختیار باید با رعایت موازین شرعی در مقابل فساد بایستیم و اگر منکر را دیدیم با اخلاق و برخورد خوب تذکر دهیم.

وی، یکی دیگر از مقولات آتش به اختیار را دفاع از مظلومان عنوان کرد و گفت: همچنین دفاع از مظلوم و مبارزه با بی عدالتی و ظلم و حفظ وحدت تمامی اقوام و مذاهب ایران اسلامی از دیگر مقولات آتش به اختیار است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار ادامه داد: باید در انجام آتش به اختیار به شیوه ای عمل کنیم که جامعه دستخوش هرج و مرج نشود.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بر هر جوان لازم است گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار داده و راه شهدا را در زندگی ادامه دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha