یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارگاه تلبس در سنندج

حوزه/ «کارگاه بایسته های تلبس» به مدت ۲ روز به همت حوزه علمیه استان کردستان در اردوگاه فرهنگی امام علی بن ابی طالب علیه السلام، سنندج در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در استان کردستان، کارگاه «بایسته های تلبس»، از روز گذشته، به همت حوزه علمیه استان کردستان، در اردوگاه فرهنگی امام علی بن ابیطالب علیه السلام کمیته امداد سنندج آغاز شده و امروز پایان خواهد یافت.

 معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان در جمع طلاب شرکت کننده در کارگاه «بایسته های تلبس»، اظهار داشت: طلاب بزرگ ترین وظیفه ای که بر عهده دارند، تبلیغ دینی است ،لذا برای انجام این رسالت، یک سری آمادگی ها لازم است که طلبه با محیط اجتماع و مسائل مورد نیاز مردم آشنایی بیشتر و میدانی پیدا کند و با تجربیاتی که از اساتید در این راه کسب کرده اند، آشنا شوند، به همین منظور از طرف معاونت تهذیب حوزه ترتیبی اتخاذ گردیده تا طلاب استان ها با مطالب مورد نیاز قبل از تلبس آشنا شوند که در استان کردستان نیز با هماهنگی های از قبل انجام شده، مقرر شد روزهای 4 و 5 آذر ماه این کارگاه ها برای طلاب واجد شرایط برگزار گردد.

وی، شیوه بیان احکام، آداب و زی طلبگی، مهارت های تبلیغی و وظایف یک روحانی در اجتماع و... را از مباحث این کارگاه عنوان کرد و افزود: در پایان این دوره با برگزاری امتحان از مطالب مطرح شده، آمادگی طلاب برای امر تلبس ارزیابی می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha