دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آیت الله آشتیانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مردم این استان را مردمی مومن، انقلابی و وفادار به نظام اسلامی خواند و بر ضرورت رسیدگی به وضع اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سيدمحمد حسيني‌شاهرودي، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه، اظهار داشت: مردم استان کردستان مردمی انقلابی، مومن و وفادار به نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به رشد و توسعه این استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان کردستان کارهای بسیار خوبی از نظر عمرانی انجام شده است که کاملا محسوس است.

وی با اشاره به این که کار ساخت مسجد در سنندج با مساعدت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به اتمام رسیده است، به برخی از برنامه های مذهبی در ایام محرم و دهه آخر صفر اشاره کرد و  افزود: در سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان، بودجه ساخت مهدیه تامین و این مجموعه مذهبی تکمیل و ساخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با ابراز خرسندی از عملکرد نیروهای مسلح در کردستان، ادامه داد:  عملکرد نیروهای مسلح در استان کردستان در زمینه های مختلف بسیار چشمگیر بوده است و در بسیاری از کارهای عمرانی از ظرفیت آنها استفاده شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سطح درآمدی مردم این استان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: همین امر باعث شده که بسیاری از مردم استان برای کسب درآمد بیشتر به دیگر مناطق کشور مهاجرت کنند.

لزوم توجه به اقتصاد و اشتغال

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، معاون و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نسبت به دوران طاغوت خدمات بیشتری به این استان داشته است، گفت: خوشبختانه در بازدیدی که از سطح استان کردستان داشتیم، کارهای انجام شده توسط جمهوری اسلامی در این منطقه کاملا مشهود است و این مسئله امیدوارکننده می باشد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد باید در این استان تقویت شود، اظهار کرد: پتانسیل های کردستان در بخش اقتصادی و نیز ویژگی مرزی بودن با کشورهای همسایه می تواند زمینه اشتغال برای افراد جویای کار را مهیا کند، لذا بنده از مسئولان این استان درخواست دارم که کار بیشتری در حوزه اشتغال و اقتصاد انجام دهند.

انتهای ییام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha