شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 کمک رسانی طلاب ایلامی به زلزله زدگان

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: مردم مومن، قدرشناس و نوع دوست ایران اسلامی در زلزله اخیر کرمانشاه «آتش به اختیار» را به زیبایی ترسیم کردند.

حجت الاسلام حمید بهرامپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: تنها روحیه بسیجی است که می تواند خالصانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی به معنای واقعی کلمه، آتش به اختیار باشد، چرا که دستور مقام معظم رهبری نسبت به آتش به اختیار در راستای ایجاد انگیزه بیشتر و ایجاد شور انقلابی در میان نیروهای جوان و بسیجی صورت پذیرفته است تا امکان بروز سرخوردگی و انفعال در میان آن‌ها از بین برود و خود را باور کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) بیجار تاکید کرد: در روزهایی که با هجوم سرسام آور اطلاعات نادرست و شبهات در فضای مجازی روبرو هستیم باید جوانان انقلابی و بسیجیان به مقابله با این تهاجم ناعادلانه برخیزند و با آتش به اختیار بودن نه تنها در این جبهه، بلکه در تمامی جبهه ها حضوری فعال و پر رنگ داشته باشند.

وی تاکید کردند: آتش به اختیار را باید از سخن شهید بهشتی معنی کرد که می فرماید:« در این انقلاب آنقدر کار هست که می توان انجام داد بی آن که هیچ پست، سمت، حکم و ابلاغی در کار باشد». این کلام شهید بهشتی اتمام حجتی برای تمامی بسیجیان و جوانان است و باید بسیجی وار در تمامی عرصه ها پیشقدم باشند و یک به یک در حل معضلات فرهنگی پیش قدم بوده و پیشروی کنند.

حجت الاسلام حمید بهرامپور در پایان گفت: مردم مومن، قدرشناس و نوع دوست ایران اسلامی در زلزله اخیر کرمانشاه «آتش به اختیار» را به زیبایی ترسیم کردند و نشان دادند که در هر نقطه و مکانی از ایران که نیاز به کمک، یاری و همدلی باشد، همه در کنار یکدیگر و دست در دست هم برای یاری مظلوم بر می خیزند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha