جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرکز رسیدگی

حوزه/ مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه باید آگاهی و بصیرت هر سال در روز ۹ دی انجام شود، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های آینده انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام نوری امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت روز 9 دی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل های آینده انتقال داده شود و افزایش کمیته های ستاد دهه فجر استان می تواند ظرفیتی مهم باشد.

وی افزود: خیزش دهه فجر از 19 دی ماه آغاز شد و ماهیت انقلاب اسلامی دفاع از مرجعیت بود که شکل گرفت.

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، اظهار داشت: 9دی تا 19دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده و باید آگاهی و بصیرت افزایی هر سال در روز 9دی‌ماه انجام شود.

کریمیان، نیز در این جلسه اظهار کرد: متأسفانه برخی از افراد، 9دی را به عنوان روز تفرقه می‌دانند؛ اما این در حالی است که تمام گروه های سیاسی در این روز وارد میدان شده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند و ۹دی محل اجماع است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی، افزود: مردم باید به صورت مستقیم در برگزاری برنامه های ستاد 9دی و ستاد دهه فجر نقش داشته باشند و بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها توسط مردم انجام شود.

کریمیان، تصریح کرد: در روز هفتم بهمن ماه بزرگ‌ترین تظاهرات انقلاب در خراسان جنوبی برگزار شد که در این تظاهرات بسیاری از افراد شهید و مجروح شدند، لذا این روز باید در تقویم و تاریخ استان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نبود توجه و آشنایی به تاریخ حوادث انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی یکی از نقاط ضعف است که باید به آن توجه شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha