جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به دلیل آلودگی هوای تبریز به وسیله نقلیه عمومی، در درس اخلاق حاضر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسملین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، صبح امروز دوشنبه، به دلیل آلودگی هوای تبریز که تمامی مدارس این شهر در تمامی مقاطع تحصیلی را به تعطیلی کشانده، با تاکسی، به منظور برگزاری درس اخلاق، در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) حاضر شد.

امام‌ جمعه تبریز پیش از این به مناسبت روز ملی حمل و نقل در دیدار با شهردار تبریز و مدیران حوزه عمل ونقل با اشاره به اینکه تبریز در دو روز گذشته، آلوده‌ ترین هوا را در میان شهرهای کشور داشته ‌است، گفت: در کنار خدمات کیفی و فنی حوزه حمل ‌و‌نقل، شهروندان در حل معضل آلودگی هوا نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: درخواست بنده از شهروندان این است که در سفرهای درون ‌شهری، از ناوگان حمل ‌و نقل عمومی استفاده کرده و دست ‌کم در ترددهای کوتاه و غیرضروری، از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

 وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در این خصوص گفت: ارائه آموزش ‌های فرهنگی و ایجاد فرهنگ سازی‌های لازم، راهکاری است که باید با همکاری شهرداری و صدا و سیما، به بخش ثابتی از برنامه ‌های رسانه ملی تبدیل شود.

گفتنی است،‌مدارس شهر تبریز امروز برای سومین روز پیاپی به علت آلودگی شدید هوا،‌در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha