جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: مبارزات انقلابی آیت الله حائری از جمله سازماندهی و هدایت جمعی از رجال نام آشنای فارس و ایران اسلامی، در زمان رژیم قبل و در مسجد شمشیرگرها، و روشنگری های وی علیه دوران استبداد سیاه از جمله هنرنمایی های جاودان و باقیات الصالحات وی است که در دل تاریخ، ماندگار خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت اللله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، در پیامی، درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ

فقدان حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی قدس الله نفسه الزکیه عالِم جلیل القدری که عمری را در سنگر فقاهت، تهذیب نفس و مبارزه با طاغوت زمان سپری کرد، مایه تأسف و تألم خاطر گردید.

مبارزات انقلابی ایشان از جمله سازماندهی و هدایت جمعی از رجال نام آشنای فارس و ایران اسلامی، در زمان رژیم قبل و در مسجد شمشیرگرها، و روشنگری های وی علیه دوران استبداد سیاه از جمله هنرنمایی های جاودان و باقیات الصالحات وی است که در دل تاریخ، ماندگار خواهد ماند.

رحلت این مجاهد فی سبیل الله که قریب سی سال سمت نمایندگی ولی فقیه را در استان فارس بعهده داشتند به حضرت ولی الله الاعظم روحی له الفدا، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، علماء اعلام، اهالی محترم فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) بالاخص بیت مکرم وی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با اولیاء الله و صالحین را برای این مبارز فقید و صبر و اجر برای سایر بازماندگان مسئلت می نمایم. و السلام

اسد الله ایمانی،

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha