جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای به مناسبت حضور پرشور ملت ایران آورده است: دیروز ملت ایران پیام خود را به دشمنان و توطئه گرانی که به دنبال فتنه انگیزی هستند، رساندند و آن پیام این بود: «تا زنده ایم رزمنده ایم».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای از حضور پرشور ملت ایران به ویژه مردم انقلابی و مومن کردستان در راهپیمایی 9 دی تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت ایران دیروز به سان سیل خروشانی به بدخواهان و دشمنان دین خدا نشان دادند که هیچ عاملی نمی تواند جدایی آنها از ولایت فقیه را رقم بزند.

دیروز ایران اسلامی صحنه حماسه آفرینی ملتی بود که سالهاست در برابر دشمنان داخلی و خارجی با تمام قوا ایستاده اند و اجازه هیچ تعرضی را به حریم ولایت و رهبری نمی دهند.

ایران اسلامی همواره خار چشم منادیان دروغین حقوق بشر و دشمنان انسانیت بوده است. دیروز این ملت نشان داد که هجمه ها و ناتوهای فرهنگی هیچ گاه در باورشان رسوخ نخواهد کرد، زیرا تا ولایت هست، ایمان و باور خدایی نیز خواهد بود.

حماسه 9 دی انقلاب دیگری در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب و نظام الهی بود. دیروز ملت ایران پیام خود را به دشمنان و توطئه گرانی که به دنبال فتنه انگیزی هستند، رساندند و آن پیام این بود: «تا زنده ایم رزمنده ایم».

در حماسه 9 دی، طلاب و روحانیون ایران اسلامی اثابت کردند که راه امام (ره)، شهدا و امام خامنه ای امن ترین مسیر برای اعتلای اسلام و انقلاب و رساندن این انقلاب به دست صاحب اصلی اش که همانا حضرت ولی عصر (عج) می باشد، است.

بار دیگر دستان ملت قدرشناس و مومن ایران را برای افتخارآفرینی هایشان می فشاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha