جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمود زمانی قمی استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد با اشاره به این که دشمنان نمی خواهند نظام مردمی مبتنی بر تعالیم انسان ساز اسلام ادامه حیات یابد، گفت: مردم اجازه نمی دهند آسیبی به انقلاب و نظام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد صبح امروز در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن یادگاران شاهد استان یزد با تجلیل از ایثار و مقاومت خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: خانواده شهدا بهترین حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی هستند زیرا در این راه بهترین سرمایه خود را تقدیم آرمان های والای اسلام و انقلاب اسلامی کرده اند.

وی با اشاره به جریانات معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: ماهیت انقلاب به گونه ای است که هم عناصری در داخل و هم عناصری در خارج از مرزهای کشور در صدد ضربه زدن به آن هستند و نمی خواهند این نظام مردمی مبتنی بر تعالیم انسان ساز اسلام ادامه حیات یابد و خانواده شهدا و ایثارگران که عزیزیانی را در راه حفظ و حراست از کیان جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند همواره باید هوشیار باشند و اجازه ندهند استکبار جهانی به اهداف شومش جامعه عمل بپوشاند.

وی تاکید کرد: خدمت به خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان افتخاری بزرگی است که همه باید قدر آن را بدانند و مدیران استان موظفند از فرزندان شاهد و برنامه های انجمن یادگاران شاهد حمایت کنند.

استاندار یزد با حمایت از تشکل های ایثارگری، اضافه کرد: فکر تشکیل چنین تشکلی بسیار ارزشمند است و اینکه مشکلات فرزندان شهدا توسط نمایندگانشان در انجمن که زبان گویای آنها هستند، پیگیری شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: همواره در فکر مسیری مطمئن برای ارتباط با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران بوده ام و قطعا از طریق تشکلهایی همچون انجمن یادگاران شاهد زودتر به این مقصود نائل خواهم شد و آمادگی صد در صد خود را برای همکاری و خدمت به فرزندان شاهد را اعلام می کنم.

استاندار در پایان سخنان خود به فرزندان شهدا توصیه کرد: اجازه ندهید انقلاب اسلامی به بیراهه رود و آسیبی به کشور و انقلاب اسلامی وارد شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha