جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

حوزه/ گام هشتم جشنواره فیلم مردمی عمار با تقدیر از خانواده‌های معزز شهدای کارگر به پایان رسید و در مجموع بیش از ۲۰ اثر حائز رتبه برتر و برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، با حضور خانواده‌های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس، هسته‌ای، مدافعان حرم و کارگر در سالن اجتماعات فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط فرزند خردسال دادالله امیری، شهید مدافع حرم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه کلیپی از رویدادهای هشتمین دوره جشنواره عمار، با اجرای مشترک وحید رضا زاده آذری فرزند شهید رضازاده آذری و سید محمدعلی صدری نیا اجرا شد.

بر اساس این گزارش، جایزه شهید سیاح طاهری که از سوی دبیرخانه جشنواره به اکران کنندگان مردمی اهدا می‌شود، برای ۱۵ هزار اکران کننده مردمی عمار به خانم اکرم حیدری به نمایندگی از اکران کنندگان مردمی شهر نهاوند همدان اهدا شد.

همچنین حجت الاسلام ابوالمعالی، پدر شهید ابوالمعالی، پس از اهدای جوایز به برگزیدگان در سخنانی به بیان نحوه شیعه شدن یکی از دوستان آفریقایی وی پرداخت.

بنا بر این گزارش، در ادامه اختتامیه جشنواره عمار، کلیپ مربوط به پاسداشت ویژه امرالله احمدجو، کارگردان آثاری مثل «روزی روزگاری»، «تفنگ سرپر» به نمایش درآمد و در ادامه با حضور خانواده شهیدان رحیمی، بابایی، قنبری، سنگین، یزدانی و محمد فیلی، صدرالدین حجازی، هوشنگ توکلی، محمدحسین نیرومند، عباس سلیمی نمین و بیژن نوباوه از امرالله احمدجو تقدیر و تجلیل شد.

لازم به ذکر است، وحید جلیلی رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار در سخنانی با تقدیر از کسانی که در جشن هنر انقلاب حاضر شدند گفت: در دوره‌های گذشته سعی کردیم از چهره‌های مردمی  برجسته عرصه فیلم‌سازی تقدیر کنیم که ازجمله این‌ها می‌توانیم به امیر قویدل، میرباقری، سلحشور، ده‌نمکی، طالبی، جعفری جوزانی و حسین زندباف اشاره کرد.

پدر شهد احمدی روشن نیز در انتهای این مراسم از همه متصدیان و برگزارکنندگان این جشنواره انقلابی تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha