جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کوهساری

حوزه/ حوزه ی امروز، حوزه ای است که محور انقلاب اسلامی بوده و باید سهم و نقش آن نسبت به انقلاب محفوظ باشد؛ به همین دلیل زیر چتر و جناح خاصی نرفته و به صورت مستقل فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری امروز در نشستی با آیت الله فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: پس از مدیریت آیت الله اعرافی بر حوزه های علمیه، مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه راه اندازی شد که مأموریت هایی همچون بین الملل، رسانه، ارتباطات و ادیان و مذاهب به این مرکز واگذار شده است.

وی ابراز داشت: رسانه حوزه دارای سابقه درخشانی است که حجت الاسلام والمسلمین مولایی در گذشته در این مجموعه حضور داشته و هم اکنون نیز زیر مجموعه مرکز ارتباطات و امور بین الملل قرار گرفته است.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: حوزه ی امروز، حوزه ای است که محور انقلاب اسلامی بوده و باید سهم و نقش آن نسبت به انقلاب محفوظ باشد؛ به همین دلیل زیر چتر و جناح خاصی نرفته و به صورت مستقل فعالیت می کند.

مدیرمسئول هفته نامه افق حوزه تصریح کرد: امروز سوالات و مطالبات بسیاری از حوزه های علمیه در داخل و خارج از کشور وجود دارد که باید پاسخ داده شود و رویکرد ما در رسانه حوزه نیز آن بوده که بتوانیم قدمی در این مسیر برداریم.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه بیان داشت: حوزه نهادی علمی، دینی و انقلابی است و رسانه حوزه نیز فعالیت های خود را بر این اساس انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بیان داشت: تلاش می کنیم از ادبیات تند، خشن، طعنه، کنایه و ... در رسانه حوزه استفاده نکنیم؛ البته شاید نقدهایی نیز وجود داشته باشد که در صدد رفع آن هستیم.

وی اظهار داشت: امروز هفته نامه افق حوزه جایگاه مطلوبی میان مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه داشته و گاهی تعابیر خوشحال کننده ای از این عزیزان شنیده ایم که جای خرسندی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha