جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
منصوری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از برگزاری مراسم وِیژه جشن انقلاب در بیش از ۱۰ مسجد این شهرستان خبر داد .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم جشن و روزشمار تقویم ایام الله دهه فجر هر شب در مساجد خرم آباد با حضور مبلغان و روحانیون برگزار خواهد شد، گفت: در این جشن ها، دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و همچنین خدمات نظام  پس از پیروزی انقلاب برای مخاطبان تبیین خواهد شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان های انقلابی و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در مساجد و مدارس شهرستان است خاطر نشان کرد: در این برنامه ها نیز مبلغان به تشریح اندیشه های والای امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی خواهند پرداخت .

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه در جشن های انقلاب باید گفتمان انقلاب تبیین و بررسی شود یادآور شد: اجرای مطلوب و پرشور برنامه های ایام الله دهه فجر گامی مهم در راستای تعمیق ارزش های دینی و انقلابی در جامعه است .

وی با بیان اینکه باید نسل جوان با اهداف  و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند گفت: روحانیون و مبلغان نقش مهمی در تبیین اهداف و دیدگاه های انقلابی در بین جوانان دارند و باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم در جامعه تلاش نمایند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha