جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان از ارزیابی عملکرد ۱۳ مدرسه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه در بازدیدهای دوره ای، فعالیت ها و برنامه های مدارس علمیه استان ارزیابی و نظارت خواهد شد، گفت: سرکشی مدیریت و معاونان استان از مدارس در طول سال با هدف ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های تهذیبی، آموزشی، پژوهشی و ... انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مزایای سرکشی و بازدید از مدارس علمیه این است که مسئولان استانی حوزه های علمیه در صدد حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مدارس برآیند و در تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف این مهم بسیار اثرگذار است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با بیان اینکه اجلاس فصلی مدیران و معاونان مدارس علمیه با مدیریت و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان نیز بصورت فصلی در مدارس علمیه برگزار می شود، افزود: همایش فصل زمستان سالجاری، نیمه اول اسفندماه در مدرسه علمیه صادقیه خرم آیاد برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان خاطر نشان کرد: در این همایش مدیران و معاونان مدارس علمیه آخرین راهکارها برای ارتقاء خدمات تهذیبی، آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه را تبادل نظر می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha