جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: شورای فرهنگ عمومی باید در صیانت فرهنگی از جامعه تخصصی عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی باید برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را با محوریت افراد فرهنگی انجام دهد و برای تحقق این مهم به وجود دبیرخانه‌ای فعال و قوی نیاز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید در خصوص حل مسائل فرهنگی در جامعه راهکارهای تخصصی با محتوای غنی ارائه دهد، تصریح کرد: در این خصوص نیاز است اعضای شورا روی مسائل فرهنگی نظر دهند و طبق آئین‌نامه شورا عمل نمایند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی نیاز به دبیرخانه‌ای مستقل دارد، افزود: این شورا نیازمند مسئول و مکان مشخص است تا بتواند راهکارها و نقطه نظرات فرهنگی را برای صیانت امور فرهنگی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه در جلسات شورای فرهنگی عمومی باید جزئیات اقدامات فرهنگی بیان شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه باید اعضای عضو شورای فرهنگ عمومی اقدامات و فعالیت‌های محوله و بازخورد فرهنگی اقدامات خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان باید در راستای فعال شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی همت خود را بکار گیرد، گفت: در این خصوص باید امکانات ویژه‌ای به دبیرخانه این حوزه اختصاص داده شود و استاندار نیز دستور فعال شدن دبیرخانه شورا را اتخاذ نماید.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید در جهت پاسداشت ارزش‌ها و نمادهای دینی فرهنگی همت خود را بکار گیرد، افزود: این شورا باید در تدوین سند آمایش فرهنگی رسالت خود را انجام دهد و خروجی مطلوب و عملکرد چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha