جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، پیروی از ولایت فقیه را شرط بقای انقلاب دانست و گفت: دهه فجر آغازگر دوران سربلندی ،عزت و پیروزی ملت ایران اسلامی و فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نسل جوان است.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: عزت، کرامت و اقتدار امت و میهن اسلامی در منطقه و دنیا را مدیون تفکر حضرت امام (ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه به‌طورقطع و یقین عزت و احترام مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست، افزود: امید می‌رود با برنامه‌ریزی مدون و پربار که نهایت تلاش و همت بالای مسئولان است، بتوان عظمت و بزرگی انقلاب را به اثبات رساند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه باید برکات نظام اسلامی به کل جامعه اطلاع‌رسانی شده و مورد غفلت واقع نشود، گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جدید است.

وی تأکید کرد: امت اسلامی باید از شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار غافل نماند، زیرا دشمن درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب و نظام اسلامی، افزود: برای شکل گیری انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌های اسلامی تلاش‌های زیادی شد؛ اما برای حفظ، تداوم و شکوفایی انقلاب نیازمند حضور روحـانیت در این عرصه مهم است.

وی با بیان اینکه دشمن با هر وسیله‌ای می‌ خواهد بر پیکر نظام اجتماعی آسیب وارد کند و خانواده‌ها باید در آگاهی لازم را داشته باشند، گفت: خانواده یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجتماع است که اگر تربیت صحیح در خانواده صورت پذیرد موفقیت فرد و جامعه را به همراه دارد.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: باید نخبگان جامعه به‌ویژه روحانیت پاسخگوی شبهات و بسیاری از سؤالات ذهنی جوانان و نوجوانان باشند تا دشمن نتواند آن‌ها را نسبت به نظام و انقلاب ناامید کند.

عضو خبرگان رهبری، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم را از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: پیروی از ولایت‌فقیه، حفظ نظام اسلامی، بصیرت و حضور مردم در صحنه و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب، وحدت و همبستگی مردم ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha