یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای شناساندن آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید روحانیون ومبلغین دستاوردهای انقلاب برآمده از خون شهدا را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر با حضور روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین، به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان نظام درصدد ایجاد اختلاف و پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند، با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه دشمنان نقش برآب می‌شود.

وی با اشاره به این که گرامی داشت دهه فجر به منزله تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است، افزود: ایام الله دهه مبارکه فجر، فرصت مغتنمی است تا بتوانیم یک بار دیگر ماهیت الهی انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس را در عرصه های مختلف از جمله پیشرفت های علمی، هسته ای، زیرساخت های فنی مهندسی و صنعتی و دیگر افتخارات این مرز و بوم را به آحاد مردم، بخصوص نسل جوان یادآور شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که نهضتی که در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، امروز برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه است، ابراز داشت: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا با هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی مردم را در فشار قرار دهد و بین مردم و نظام فاصله بیندازد، البته هرگز به این هدف خود نمی‌رسد.

وی بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید و خاطرنشان کرد: باید به دشمنان نظام ثابت کنیم که مردم تا پای جان پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره انقلاب و شهدای گرانقدر را بهترین راه انتقال اندیشه های امام(ره) به نسل جدید دانست و تصریح کرد: ۲۲ بهمن تیر خلاص به دشمنان است و حضور گرم و پرشور مردم انقلابی در راهپیمایی این روز پایه های استکبار را به لرزه در خواهد آورد.

حجت الاسلام صفی خانی نقش رسانه ها وخبرگزاری ها را در انعکاس این رویداد مهم با اهمیت دانست وبیان داشت: اصحاب رسانه می‌توانند با انعکاس ویژه برنامه های دهه ی فجر، بزرگ‌ترین خدمت را به نظام اسلامی انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha