جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد گفت: مدیریت حوزه علمیه یزد در سه مرحله برنامه هایی را برای کلیه مدارس علمیه استان یزد برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»ازیزد، با اشاره به برنامه های حوزه علمیه یزد در دهه فجر گفت: مدیریت حوزه علمیه یزد در سه مرحله برنامه هایی را برای کلیه مدارس علمیه استان یزد برنامه ریزی کرده است.

مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: مرحله تبیینی نخستین مرحله ای است که در بین مدارس اجرا می شود و در این راستا از کارشناسانی در جهت تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: نشست های تخصصی ویژه اساتید، طلاب و کادر با هدف تبیین مبانی انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی که توسط انجمن علمی مطالعات سیاسی حوزه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، انتشار ویژه نامه و تهیه محصولاتی فرهنگی و ارسال به مدارس علمیه استان را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال حوزه علمیه یزد برشمرد و افزود: مرحله دوم ترویجی نام دارد که سرودهای انقلاب اسلامی است که در مدارس علمیه سراسر استان یزد پخش می شود.

این مسئول حوزوی خاطر نشان کرد: غبارروبی و زیارت قبور پاک و مطهر شهدا ، حضور پرشور روحانیون و طلاب در راهپیمایی 22بهمن ماه و معرفی روحانیون شهید انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه مرحله سوم تشویقی است اظهار داشت: در این راستا برگزاری مسابقات عکاسی، وبلاگ نویسی و فیلم را در دستور کار خود داریم.

وی اضافه کرد: بیان کارکردهای حوزه ، انقلاب و نظام اسلامی و بازدید از موزه  دفاع مقدس از استان کرمان که هر ساله در این ایام برگزار می شود دیگر برنامه های حوزه علمیه یزد در ایام الله دهه فجر است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در پایان تاکید کرد: از تمام روحانیون و طلاب و مردم ولایتمدار درخواست داریم که در این راهپیمایی باتوجه به اتفاقات اخیر کشور شرکت کنند و حضور چشمگیر داشته باشند و در این راهپیمایی نیز همه به صورت هماهنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دست بگیرند تا دشمنان نظام و انقلاب اسلامی متوجه شوند که مردم ایران هیچگاه در راستای اهداف و توطئه های شوم آنها حرکت نخواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha