جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کاظم خانلو

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با بیان این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده پایداری بر آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است، گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به قدرت های استکباری و امپریالیسم این است که هیچ نقشه و توطئه ای نخواهد توانست مردم را از اهداف امام(ره)، راه انقلاب و شهدا دور کند.

حجت الاسلام  جواد کاظم خانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین به حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهان این پیام را می‌دهد که اسلام واقعی دینی است که سبب شده کشوری مانند ایران در برابر تمام ابرقدرت‌های جهان علی رغم تحریم‌های سنگین، بدون کوچک‌ترین انفعالی ایستادگی کند، البته غرب نیز به آگاهی و هوشیاری مردم اشراف کامل دارد.

وی افزود: ملت انقلابی ایران، 39 سال است که با حضور پر جوش و خروش خود در صحنه‌های انقلابی، استکبار جهانی را به عقب رانده و امید ملت هایی است که در برابر حکومت های منطقه ایستادگی می کنند.

 مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با بیان این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده پایداری بر آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است، افزود: پیام راهپیمایی 22 بهمن به قدرت های استکباری و امپریالیسم این است که هیچ نقشه و توطئه ای نخواهد توانست مردم را از اهداف امام(ره)، راه انقلاب و شهدا دور کند.

حجت الاسلام کاظم خانلو ادامه داد: حضور گسترده مردم در این گونه راهپیمایی ها نشان دهنده این است که مردم با انقلاب، شهدا و امام(ره) عهد و میثاق دیرینه دارند و در همه عرصه ها خالق زیباترین صحنه ها بوده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر دشمنان تا به حال جرأت حمله به ایران را نکرده اند به خاطر این است که امت اسلامی متحد و یکپارچه هستند و از ولی فقیه زمان خود حمایت می کنند و همین پشتیبانی و پیمان بستن با ارزش های انقلاب سبب عقب نشینی دشمنان می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha