جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب مدرسه علمیه شهریار

حوزه/ مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران امروز با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه شهریار در فضایی صمیمی با طلاب و اساتید این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران به همراه معاونین حوزه استان، امروز با حضور در مدرسه علمیه شهرستان شهریار، با طلاب و اساتید این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در یک فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد، طلاب مدرسه علمیه شهریار از ساعت 10 صبح میزبان مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران بودند.

در این نشست طلاب دغدغه های خود را درباره مسائل آموزشی، بیمه، پژوهش و دیگر مشکلات جاری در مدرسه بیان داشتند که پاسخ های لازم و جامع را از مسئولین محترم دریافت کردند.

در ادامه؛ بعد از نماز ظهر و عصر، مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران با مدیر، کادر اجرائی، اساتید مدرسه علمیه شهریار دیداری صمیمانه و کاری داشتند.

در این نشست برخی مسائل از جمله حکم اساتید، امور مالی و... مورد سوال واقع شد که مدیریت حوزه علمیه تهران دستورات لازم را برای پیگیری موضوع صادر کردند.

در پایان، مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران، با حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار دو طرف بر تقویت حوزه علمیه شهرستان، ارتقاء رشد علمی طلاب و اساتید و تجهیز زیرساخت های حوزوی تاکید کردند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha