جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی بار دیگر و پس از سی و نه سال با افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام، وحدت و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام جواد کاظم خانلو، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن قدردانی از حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، گفت: همان طور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امسال هم راهپیمایی 22 بهمن تماشایی تر خواهد شد، همین طور هم شد و انصافا این حضورباعث استمرار انقلاب اسلامی گردید.

وی افزود:حضور شکوهمند ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برای زورگویان جهانی به ویژه تهدیدهای پوچ رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا این پیام را داشت که هرچه ما را بیشتر تهدید کنید، با وجود اختلاف سلیقه ها، با اتحاد و همبستگی بیشتری در دفاع از هدف و آرمان ها ایستاده ایم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ادامه داد: ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی بار دیگر و پس از سی و نه سال با افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام، وحدت و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام کاظم خانلو بیان داشت: حضور حماسی، وحدت آفرین و دشمن شکن مردم  استان قزوین همزمان با مردم آزاده ایران اسلامی در این راهپیمایی لرزه بر اندام استکبار جهانی و یاوه گویان شرق و غرب انداخت.

وی اظهار کرد: برگزاری پرشور و حماسه آفرین راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف صدای مردم این استان را از آسمان بام ایران به گوش ایرانیان و جهانیان رساند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این حرکت عظیم ملت ایران  دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و مردم با این حماسه بزرگ ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha