جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام  میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، مخالفت ها و اشکال تراشی ها را مانع مبارزه با فساد اقتصادی دانست و تاکید کرد: مبارزه با فساد اقتصادی باید به طور جدی دنبال شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در نهمین دوره همایش سیره علوی با بیان اینکه دوران حکومت امام علی(ع) دورانی سراسر الگو در روش پیاده نمودن احکام اسلامی برای مسئولان است، گفت: سیاست صحیح اقتصادی رمز تداوم حکومت است.

وی با بیان این که شناخت سیره حکومتی امام علی(ع) در ابعاد مختلف پیام های گوناگونی دارد، افزود: داشتن سیاست صحیح در امور حکومتی و اجرای احکام اسلامی در جامعه از رموز تداوم حکومت است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه اجرای سیاست های غلط در بخش اقتصادی از عوامل مشکلات جامعه است، خاطر نشان کرد: برای تداوم حکومت باید سیاست های اقتصادی بطور اسلامی و کامل اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مخالفت ها و اشکال تراشی ها را مانع مبارزه با فساد اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد اقتصادی باید به طور جدی دنبال شود .

وی با بیان اینکه ثروت های عمومی از جمله معادن و نفت و فراورده های نفتی نباید در اختیار عده ای خاص باشد، گفت: یکی از سیاست های اقتصادی امیرالمومنین علی(ع) تقسیم عادلانه ثروت های عمومی بود .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دریافت مالیات و اصلاح سیتم مالیاتی یکی دیگر از سیاست های حکومتی امام علی(ع) بوده، افزود: امام علی(ع) همواره بر تناسب مالیات نسبت به درآمد، رعایت انصاف و اجرای حسن خلق در دریافت مالیات تاکید داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امیرالمومنین علی(ع) به شدت با وابستگی مالی کشور مخالفت می کردند، اظهار کرد: امام علی(ع) همواره بر کار و تلاش و رونق تولید در جامعه تاکید فراوان داشته اند.

وی در پایان با بیان این که بیش از یک هزار و 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده، گفت: این مقالات دایرة المعارف سیره علوی هستند و باید بصورت کاربردی در اختیار مسئولان برای اداره جامعه قرار گیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha