جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 شبکه کوثر نت

حوزه / رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران از فعالیت بیش از ۳۰ هزار طلبه در شبکه کوثر نت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، علی طائی‌زاده دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی، با بیان این که بر اساس آمار، روزانه بیش از 10 هزار بازدید از برخی از وبلاگ‌های کوثر بلاگ صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این آمار نشان از تأثیر بسیار زیاد محتواهای تولیدی در زمینه‌های مذهبی است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ادامه داد: در این سال‌ها که طلاب به خوبی در زمینه فضای مجازی وارد شدند شاهد تأثیرگذاری بیشتر در جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هزار طلبه در شبکه کوثر نت مشغول فعالیت هستند، گفت: شبکه کوثر بلاگ در گذشته تنها برای خواهران طلبه در دسترس بود که امروزه عموم مردم می‌توانند از این شبکه به خوبی استفاده کنند.

طائی‌زاده در ادامه با اشاره به این که نخستین همایش باز آفرینی محتوای دینی در فضای مجازی شهریور ماه سال جاری در قم برگزار شد، اضافه کرد: دومین همایش نیز با محوریت سبک ‌زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان در فضای مجازی با مشارکت بسیاری عالی خواهران طلبه به نقطه پایانی خود رسید.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، خاطرنشان کرد: تربیت مربیان فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزشی است که موجب شده بتوانیم در سطح کشور کارگاه‌های مختلفی را با حضور استادان و مربیان بومی برگزار و علاقمندان بسیاری را به این عرصه حساس وارد کنیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا ضامن اهو IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام به نظرم به طلاب سطح ۲ شهرستانها ظلم بزرگی شد چرا از ابتدای بیماری کرونا همه ی کلاسهای کشور مجازی شد اما وقتی زمان امتحانات شد به غیر از قم دیگر شهرستانها به خصوص آذربایجان شرقی که دارای وضعیت قرمز بود امتحانات حضوری اعلام شد چرا برای قم امتحانات منوط به قرمز بودن شهرشون نشد اما برای ما شرایط فرق میکرد مگر غیر از این بود که همه در کلاسهای مجازی شرکت کرده بودن عدالت رعایت نشد ما در شهرستان کوچکی تحصیل میکنیم که از اساتید با تجربه برخوردار نیستیم تهویه نامناسب، مدرسه ای کوچک برای آمدن به امتحان خیلیا باید چند مسیر سوار ماشین بشن یا از روستاهای دور بیان با این وضعیت کرونا! یه بار بخش نامه میاد امتحانات مجازیه فرداش میگن وضعیت شهرتون از قرمز به زرد تبدیل شده چرا برای شهرهای بزرگ اینطوری نیست اگه اسم این بی عدالتی نیست چیه ما هم خودمون هم خانواده هامون در خطریم چرا کسی به حرفهای ما گوش نمیده چرا عدالت رعایت نمیشه مگه همه شیعه ی علی ابن ابی طالب (ع) نیستیم پس چرا بی عدالتی؟؟؟؟؟
  • امیر IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    از چی سایتتون تعریف میکنید دایم برا باز شدن ادم باید دوساعت وقت بذاره که فقط وارد سایت بشه طلبه های بیچاره رو بیچاره کردید
  • حسن زاده IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    سی هزار تا طلبه با این سایت خرابتون بیچاره ن تا چند روز دیگه امتحانای ترم شروع میشه الان که خلوت تره اسکورمها رو نمتونیم جواب بدیم وای به حال امتحان سراسری کشوری
  • حسن زاده IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    الان چه مشکلی داره که وارد نمیشه