جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

حوزه/ خوشبختانه وضعیت مساجد در شهرستان بیجار به ویژه «توپ آغاج» بسیار خوب هست و حضور مردم مومن و انقلابی مردم این شهر در نمازهای جماعت و جمعه بسیار چمشگیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر صبح امروز با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار و گفت وگو کرد.

 

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین  حاج علی اکبری اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت مساجد در شهرستان بیجار به ویژه «توپ آغاج» بسیار خوب هست و حضور مردم مومن و انقلابی مردم این شهر در نمازهای جماعت و جمعه بسیار چمشگیر است.

در ادامه این دیدار، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار نیز اظهار داشت: مسجد کانون اصلی مسلمین است و در این مکان می توان تمام مشکلات، مسایل و... جامعه اسلامی را بررسی و حل نمود و باید مسجد را مجلسی جامع برای حل مسایل جامعه اسلامی نامید.

وی مسجد را پایگاهی استوار برای مومنین خواند و گفت: خوشبختانه مردم شهر توپ آغاج و شهرستان بیجار در بحث مسجد و نماز جماعت همیشه حضوری با صلابت داشته و دارند که این امر به نظر بنده نعمتی بزرگ و معنوی برای این منطقه است.

امام جمعه شهر توپ آغاج تاکید کرد: البته برخی از کمبودها در بحث اداره مساجد در این شهرستان وجود دارد که بحمدالله به تدریج در حال رفع شدن هستند.

حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: خوشبختانه حمایت های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این راه بسیار کارگشا بوده است و امیدواریم که این همکاری ها و تعامل همچنان ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha