جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق (ع) شهرستان قروه با اشاره به توطئه جدید دشمنان علیه نظام؛ گفت: امروز پروژه جدید دشمن ایجاد فتنه تردید در بین ملت و مسئولان نظام است، لذا باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام نادر رنجبر صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه اظهار داشت:  نظام های استکباری که به دنبال ایجاد یک نظم تک قطبی در جامعه جهانی هستند، هیچ گاه با ایدئولوژی های جدید که روح بیداری را در بین جوامع بشری نشر می دهد، کنار نمی آید و حضور یک قدرت بدیل در کنار خود را قبول نخواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: این نظامات که بر مبنای لیبرال دموکراسی غربی شکل گرفته این نظام را به عنوان آخرین ایده بشری قلمداد کرده و در ایده پردازی های خود بر این نکته تاکید دارند، همچنان که «فوکویا» نظریه پرداز این مکتب در کتاب پایان تاریخ به این نکته اشاره دارد.

انقلاب اسلامی روحی بیدارگر برای جهان بی روح

وی عنوان کرد: با شکل گیری نظام انقلاب اسلامی ایران که روح جدیدی در مناسبات جهانی و بین المللی ایجاد کرد و بنا به اعتراف اندیشمندانی همچون «میشل فوکو» روحی بیدارگر برای جهان بی روح شد، مناسبات حاکم بر عرف بین الملل را به هم ریخت و  بی تابی و بی قراری عجیبی در این نظامهای لیبرالستی که دائما به دنبال ایجاد هژمونی بر ملتهای زجر کشیده هستد، ایجاد کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه در ادامه سخنان خود گفت: بازتاب جهانی انقلاب ایران نظام حاکم را برآن داشت که دکترین و ایده های خود را مبتنی بر محدود کردن این حکومت جدید ارائه دهند. از این رو فشارهای زیادی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به راه انداخت تا انقلاب را زمین گیر کند.

حجت الاسلام رنجبر اظهار کرد: وقتی از این نقشه ها و فتنه ها چه در اوایل انقلاب و چه در فضای سال ۸۸ به راه انداخت طرفی طرح جدیدی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به راه انداخت که بنده از آن به عنوان فتنه تردید یاد می کنم.

دشمن به دنبال ایجاد تردید در مولفه های اصلی انقلاب

مدیر مدرسه علمیه شهرستان قروه گفت: در این فتنه جدید که به مراتب پیچیده تر از فتنه های گذشته هست، دشمن به دنبال ایجاد تردید در مولفه ها و شاخصه های اصلی این انقلاب می باشد.

وی افزود: بازیگران اصلی این فتنه علاوه بر روشنفکران غربزده و استنساخ کنندگان نسخه های منسوخ شده غربی از دو بخش  روحانیون سکولار و نواندیش در پژوهشکده ها و موسسات حوزوی نفوذ کردند و روحانی های واپس گرا و متحجری که با ملکه انگلستان کنار می آیند ولی با نظام برآمده از آموزه های دین کنار نمی آیند.

پروژه مشروعیت زدایی از انقلاب

حجت الاسلام رنجبر تاکید کرد: این جریان ها به جای این که به دنبال مواجهه رو در رو با نظام اسلامی باشند، به صورت غیر محسوس محورهای این انقلاب را با طرح شبهات و ترویج آن در جامعه زیر سؤال می برند و به دنبال مشروعیت زدایی از انقلاب هستند، همان کاری که یاران سابق پیامبر(ص) و انقلابیون پشیمان با حکومت علی(ع) کردند به طوری که این حکومت عدالت خواه بیش از چهار سال و اندی دوام نیاورد و مبارزان در رکاب امیرمومنان(ع) پشت حکومت حضرت را خالی کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: امروز هم دشمن به جای فرستادن مهره های اصلی خود به میدان نبرد از این عناصر به ظاهر خیر خواه استفاده می کند تا اصلی ترین محور انقلاب یعنی ولایت و فقیه را زیر باران شبهات، حقانیت زدایی ببرد.

وی تصریح کرد: دشمن که اصلی ترین ضربات را از این اصل اصیل و رکن رکین انقلاب خورد از این عناصر خود فروخته استفاده می کند تا تردیدها را نسبت به آن افزایش دهد، مقایسه این اصل مهم با حکومتهای مطلقه و دیکتاتور از این کارهاست.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: عنصر خود فروخته ای که تمام همت خود را برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام کرده و فقط در مقام شعار داعیه دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام دارد و در مقام عمل هیچ گاه در مقابل سرسخت ترین دشمنان اسلام یعنی صهیونیسم و داعش تکفیری موضع گیری نکرد، امروز به دنبال ایجاد تردید در باورهای انقلابی مردم است.

این استاد حوزوی افزود: امروز وظیفه حوزه های علمیه و طلاب جوان انقلابی این است که خود را مجهز به سلاح علم کنند و به صورت مستدل و برهانی در مقابل این عناصر خود فروخته به تبیین حقایق انقلاب بپردازند تا این فتنه کور هم در نطفه خفه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha