جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار مدیر مدرسه علمه بیجار با مردم شهر توپ آغاج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: امیدواریم مردم ایران به ویژه مردم فهیم استان کردستان برای حمایت از تولید ملی و داخلی از خرید مصرف اقلام و تولیدات خارجی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، جمعی از مردم شهرستان بیجار و شهر توپ آغاج به مناسبت عید نوروز شامگاه دیروز با حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر مدرسه علمیه امام صادق بیجار و امام جمعه شهر توپ آغاج دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی، حجت الاسلام حکیمی فر ضمن تبریک سال نو به مهمانان و مردم شهرستان بیجار و شهر توپ آغاج اظهار داشت: امید است امسال برای همه ملت ایران به ویژه مردم کردستان و شهرستان بیجار، سالی شکوفا و پرثمر باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار ادامه داد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال«حمایت از کالای ایرانی » نامگذاری شده که این امر وظیفه ما در قبال اقتصاد کشورمان را دو چندان می کند.

امام جمعه شهر توپ آغاج ادامه داد: امیدواریم مردم ایران به ویژه مردم فهیم استان کردستان برای حمایت از تولید ملی و داخلی از خرید مصرف اقلام و تولیدات خارجی پرهیز کنند.

این استاد حوزوی اظهار داشت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری باید سال حمایت از کالای تولید داخل باشد، لذا از شما شهروندان درخواست دارم که برای سربلندی و ارتقای اقتصاد کشور خرید و مصرف تولیدات داخلی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در ادامه این دیدار هریک از شهروندان نظرات خود را درباره سالجاری و برنامه ریزی برای کمک به اقتصاد کشور و استان را مطرح کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha